Про стан роботи із зверненнями громадян,що надійшли до служб у справах дітей упродовж ІІІ кварталу 2025 року
Відповідно до розпорядження начальника військової адміністрації обласної військової адміністрації від 30.10.2024 №596/01.02-01 Про організацію роботи із зверненнями громадян в окремих структурних підрозділах обласної військової адміністрації та забезпечення виконання Закону України ,,Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” повідомляємо наступне.
Впродовж ІІІ кварталу 2025 року службами у справах дітей райдержадміністрацій, Бережанської, Кременецької, Чортківської та Тернопільської міських рад розглянуто 4751 звернень, 2760 – усних та 1991 – письмових, з них: 220 звернення стосовно опіки та піклування, 186 щодо усиновлення дітей, 65 з питання створення Дитячих будинків сімейного типу, 285 з надання матеріальної чи гуманітарної допомоги, 490 з попередження насильства, 240 оздоровлення, 198 з навчання, 463 з проведення профілактичної роботи з дітьми, 421 з проведення профілактичної з батьками, 407 стосовно захисту житлових та майнових прав дітей, 13 – зміни прізвища, 225 – оформлення соціальної допомоги та 1538 з інших питань.
Зокрема, питання розгляду звернень громадян щомісяця обговорюється на нарадах при начальникові служби у справах дітей, які фіксуються у протоколах нарад.
Крім того, службою у справа дітей обласної військової адміністрації щоквартально аналізується робота щодо звернень громадян, які надійшли на адресу служб у справах дітей райдержадміністрацій, Бережанської, Кременецької, Чортківської та Тернопільської міських рад
Керівництвом служби у справах дітей обласної державної адміністрації постійно здійснюється особистий прийом громадян згідно затвердженого графіка. Інформація про звернення і результати його розгляду фіксуються в журналі особистого прийому громадян служби.
Водночас, службою у справах дітей обласної державної адміністрації вживаються заходи щодо покращення роботи з організації розгляду звернень та особистого прийому громадян. Розгляд усіх звернень відбувається з урахуванням вимог Закону України ,,Про звернення громадян”.
Питання щодо аналізу та стану роботи із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення перебуває на постійному контролі в службі у справах дітей обласної державної адміністрації.